Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2017 19:14 - Транспонир2
Автор: transponir Категория: Други   
Прочетен: 914 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, приятели!
1-Аз съм учителка в детска градина и ми трябва лесна програма за транспониране на песни, които са в мп3 формат т.е да променям тоналността, без да се променя качеството не песента.
  2-запаметя вече готовата песен. Маля Ви да ми помогнете, за да съм готова за Коледните празници на децата.
3-В момента имам инсталирана програма, която е на български и пак не мога да се справя - Audaciti 2.0.2 MF: ПОМАГАЙТЕ!
4-Освен това бих искала да ми разясните как да запиша децата чрез лаптопа и уредба за озвучаване. как стават нещата, коя програма да ползвам в този случай?
5-с колко тона може да се транспонира без да се разваля качеството?
          Благодаря предварително за отговорите.
------------Отговарят:
1-Прочетете хелпа на Audacity, там е описано как се прави!
2-Вижте в-   http://vorfax.blogsp...-post_4899.html   -има полезни неща, има и "Алтернативи за промяна на тоналността" чрез WinAmp.
......................учителката в детската градина:
   Когато се транспонира с повече от един тон нагоре или надолу, вече има промяна в качеството и звученето на инструментала.  
  Аз транспонирах песните с Audacity и свалих два-три тона надолу. Имаше съществена промяна, но на мен песните ми трябваха за детската градина, а не за професионална сцена.
  Не знам каква програма трябва да се използва, за да няма фрапираща промяна в звученето на песента. Може би по- добрите специалисти във форума могат да дадат съвет какви програми са подходящи и как се използват.   Благодаря на всички, които ми помогнаха, за да направя празника на децата.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: transponir
Категория: Други
Прочетен: 8243
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930