Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2017 19:35 - Транспонир3.каква програма може да се промени тоналността на даден симбек ( песен ).
Автор: transponir Категория: Други   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Правя безплатна услуга на един културен център. Те си имат една момиче, което пее на сбирките. За фон на пеенето им служи някакъв стар диск на С. Трифонов, на който има записани 5 песни и след тях 5 инструментала на същите песни.
   Момичето, което пее, не му пасва гласа на тоналността на инструментала. Тя иска да се повиши или понижи тоналността с една или две позиции.
  Имам песните на С. Трифонов във *.wav формат на компютъра ми. Сега трябва да се промени тоналността.
  А аз не знам как, защото тази материя ми е мътна. Ако някй знае какво да правя да ми обясни: 1. Интерисува ме с каква програма може да се промени тоналността на даден симбек ( песен ).
2. Възможно ли е и ако да с каква програма може да се премахне пеенето (говора) от дадена песен.
3.A конкретно, как се промена тази тоналност, че не ми е ясно. Лесно ли става. Мелодиите ми са във *.wav формат. Какво точно да се направи.
4. Зареждам еднин *.wav и какво да правя, за да повиша или понижа тоналността?
5.С CoolEdit 2000 съм

-Свалих го този CoolEdit само 50Мb е.
------отговорите:
1.за всякакви редакции аз лично използвам CoolEdit - напълно професионален софт с огромни възможности.
2-Ползвай Adobe Audition. Това е новия cooledit. Има го на технолинка.
3-http://www.audio4fun.com/
AV VOICE CHANGER SOFTWARE - тази специално я има из нета с крак, но е само за говор (в реално време) има и команд-лайн файл. Нали знаеш по филмите как ЦРУ (примерно) си преправят гласовете за разпит... това е същото.
AV MUSIC MORPHER - за тази незнам с крак, освен това е и нова програма, но има това за което питаш и дори работи - не е като по филмите де  но без крак 80% от нещата не работят.
Все пак виж.
4-Маркираш --> Effects --> Time/Pitch --> Stretch.
Имаш вдясно готови пресети, тествай с бутона Preview
На втората картинка като стигнеш, цъкаш вдясно на Presets --> Lower Pitch и после от падащото меню Transpose или от слайдера си нагласяш колко понижаване/повишаване ти треа. Какво неясно има. Когато Ratio ти е 100 ти е без транспониране. И гледам нямаш бутон Preview, да не би да не си излекувал програмката и да си в демо мод.
Ако обаче трябва да се транспонира повече от тон - тон и половина качеството пада ужасно и се появява гаден дилей. Гледай там да не се излагате
5-направи точно това, което е написал 4. написаното от него е за cool edit и прави точно това, което питаш.
6-щом става дума за женски глас тя ще може да свали една октава на доло !
Иначе ако свалиш тоналноста се променя и тембара на инструментите което може и да доведе "не им се сърдете те толкова могат"





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: transponir
Категория: Други
Прочетен: 8229
Постинги: 7
Коментари: 0
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930